V-STROM 800

Kredi kartına 12 ay taksit ödeme fırsatı!*

Bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, sizi arayalım.

Kasım ayı yasal metni okumak için tıklayın.

RENKLER

V-STROM 800

Çok Yönlü, Çok Eğlenceli

Orta sınıf macera motosikleti kategorisindeki V-Strom efsanesi, yeni V-Strom 800 ile devam ediyor. Alüminyum döküm jantları ve asfalt kullanımı için özelleştirilmiş şasi yapısıyla hem günlük ulaşım hem de uzun seyahatler için tasarlanmış yeni V-Strom 800; tek bir motosikletle her şeyi yapmak isteyenler için ideal. İster hafta sonu spora gidin ister yüzlerce kilometrelik bir yolculuğa çıkın. V-Strom 800 ile yola çıkmaya hazırsınız.

Dengeli Güç ve Çok Yönlü Performans

Yeni Suzuki V-Strom 800, 776cm3 hacmindeki DOHC karakterine sahip bir paralel ikiz motordan güç alıyor. Bu motor paralel ikiz bir yapıya sahip olsa da özel krank mili konfigürasyonu sayesinde V ikiz motorların benzersiz sesine sahip. Suzuki Cross Balancer teknolojisiyle dengeli bir güç dağılımına ve daha kompakt bir tasarıma sahip olan bu motor yeni V-Strom 800’ün çok yönlülüğünün en önemli nedeni.

Konforlu, Kıvrak ve Kontrollü

Yüksek stabilite ve maksimum manevra kabiliyeti, yeni V-Strom 800’ün şasi tasarımındaki en önemli odak noktaları. Çelik şasi yapısı en zor yol şartlarında bile sağlamlığı artırırken V-Strom 800’ün kontrolünü de kolaylaştırıyor. Asfalt sürüşleri için özelleştirilmiş ve ayarlanabilir Hitachi Astemo (SHOWA) süspansiyonlar, her koşulda maksimum yol tutuşla sürüş kabiliyetlerinizi sonuna kadar kullanmanızı sağlıyor. 19” çapındaki ön tekerlek ve daha kısa aks mesafesi ise motosikletin manevra kabiliyetini artıyor. Daha kısa gidon ve sele yüksekliğinin azalması da V-Strom 800’ün yol koşularında daha kontrol edilebilir olmasını sağlıyor. Uzun tur camı ise sürücü üstündeki rüzgâr etkisini minimuma indiriyor.

Çok Yönlü Motor

776cc hacmindeki paralel ikiz motor, Suzuki Cross Balancer teknolojisi sayesinde son derece dengeli bir karaktere sahip. Özellikle düşük devirlerdeki tork zenginliği sayesinde V-Strom 800’ün çok yönlü bir motosiklet olmasını sağlayan bu motor, geleneksel V-Strom sağlamlığıyla da yıllara meydan okumak için tasarlandı.

Daha Kıvrak Bir Şasi

Yeni V-Strom 800’ün çelik şasisi sağlam bir yapıya ve motosikletin çok yönlü karakterini destekleyen bir tasarıma sahip. Yol koşullarına göre özelleştirilmiş bu şasi tasarımı daha az yerden yükseklik, daha kısa aks mesafesi ve daha kısa ön tekerlek çapı gibi özellikleriyle V-Strom 800’ün hem şehirde hem de asfalt ağırlıklı yolculuklarda ideal bir motosiklet haline gelmesini sağlıyor.

Gelişmiş Elektronik Özellikler

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) tarafından kontrol edilen sürüş yardımları, yolculuklarınız sırasında kendinizi daha güvende hissetmenizi sağlayarak yolculuklarınızı çok daha keyifli hale getiriyor. Üç sürüş modu, çekiş kontrol sistemi ve iki yönde çalışan kolay vites değiştirme sistemi (Quickshifter) gibi teknolojilerle yolculuklarınız çok daha konforlu ve eğlenceli.

Üstün Süspansiyon ve Fren Sistemi

V-Strom 800, SHOWA tarafından üretilen Hitachi Astemo süspansiyon sistemine sahip. Bu süspansiyon sistemi her türlü yol koşulu ve ağırlığa tam uyum için ayarlanabiliyor. Çift modlu ABS sistemine entegre bir şekilde çalışan dört pistonlu Nissin fren kaliperleri ise üst düzey bir frenleme performansına sahip.

DONANIM

Daha Kısa Gidon ve Tur Camı

Daha kısa gidon, asfalt yol koşullarında motosiklete daha iyi hâkim olmanızı sağlıyor. Standart rüzgâr siperliğine göre daha uzun olan tur camı ise rüzgâr korumasını maksimum seviyeye getirerek uzun yolculuklarda konforunuzu artırıyor.

5” TFT Ekran

Kullanıcı dostu bir arabirime sahip 5” büyüklüğündeki TFT ekran ile kontrol her zaman sizde.

Sürüş Yardımları

Ride by Wire teknolojisiyle birlikte çalışan Suzuki Intelligent Ride System yolculuklarınızın çok daha güvenli, konforlu ve eğlenceli geçmesini sağlıyor.

SHOWA Süspansiyonlar

SHOWA tarafından üretilmiş ve asfalt koşullarına göre özelleştirilmiş ayarlanabilir süspansiyonlar sayesinde her türlü yol ve ağırlıkta güvendesiniz.

Alüminyum Döküm Jantlar

Tubless (iç lastiksiz) lastiklerin kullanıldığı alüminyum jantlar önde 19” çapla manevra kabiliyeti daha yüksek bir sürüş sağlar.

Quick Shifter

Hem yukarı hem de aşağı yönde çalışan hızlı vites değiştirme sistemi, vites geçişlerinde motor gücünü anlık olarak keserek debriyaj kullanmaya gerek kalmadan kolay ve yumuşak vites geçişlerinin yapılmasını sağlar.

TEKNİK BİLGİ

Motor Tipi

4 zamanlı, 2 silindirli, likit soğutmalı, DOHC

Silindir Çapı x Strok

84.0 mm x 70.0 mm

Motor Hacmi

776 cm3

Maksimum Tork

78 Nm / 6800 min-1

Maksimum Güç

62 kW / 8500 min-1 (84 PS)

Sıkıştırma Oranı

12.8 : 1

Yakıt Sistemi

Yakıt enjeksiyonu

Başlatıcı Sistemi

Elektrik

Yağlama Sistemi

Zorla beslemeli sirkülasyon, ıslak karter

Şanzıman

6 ileri sabit dişli

Ön Süspansiyon

Ters teleskopik, bobin yay, yağlı emilimli

Arka Süspansiyon

Bağlantılı tip, bobin yay, yağlı emilimli

Ön Fren

Disk

Arka Fren

Disk

Ön Lastik Boyutu

110/80R19M/C, tubeless

Arka Lastik Boyutu

150/70R17M/C, tubeless

Yakıt Tankı Hacmi

20 L

Yağ Kapasitesi

3.9 L

Genel Uzunluk

2,255 mm

Genel Genişlik

905 mm

Genel Yükseklik

1,355 mm

Dingil Mesafesi

1,515 mm

Yerden Yükseklik

185 mm

Sele Yüksekliği

825 mm

Kerb Ağırlık

223 kg

Yakıt Tüketimi

22.7 km/L (4.4L/100km)

CO2 (g/km)

104

Ateşleme Sistemi

Elektronik ateşleme (transistörlü)

Aydınlatma

LED

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN