V-STROM 1050 DE

400.000 TL’ye kadar kredi kartına vade farksız 6 taksit!
Üstelik Seçili modellerde nakit ödeme desteği!

Bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, sizi arayalım.

Nisan ayı yasal metni okumak için tıklayın.

RENKLER

Hangi Yoldan Gideceksiniz?

2002 yılından bu yana motosiklet dünyasında kendine özel bir yer edinmiş en büyük V-STROM, bu yıllar içinde kendini geliştirerek macera sever motosiklet sürücüleri arasında güvenirliğiyle haklı bir üne sahip oldu. V-STROM 1050DE, yenilenmiş teknolojileri ve geliştirilmiş tasarımıyla bu ünü bir sonraki seviyeye taşıyor. İster asfalt dağ yollarında, isterse pek kimsenin uğramadığı toprak arka yollarda… Maceranız sizi nereye götürürse götürsün, V-STROM 1050DE yanınızda!

Tasarım

V-STROM 1050DE, V-STROM ailesinin gelenekselleşmiş maceracı görünümüne sahip. Tasarımında bir Paris – Dakar yarışçısı olan DR-Z’den ilham alınan V-STROM 1050DE, motosikletin gücünü vurgulayan keskin hatlara sahip. Alüminyum karter koruma, geniş gidon, metal sürücü pegleri ve ayakta sürüş pozisyonunda geniş bir görüş açısı sağlayan rüzgâr siperliğiyle de V-STROM 1050DE’nin maceracı tarafı vurgulanıyor.

V-Twin Motor

V-STROM 1050DE’nin kendini kanıtlamış 1037cm3 hacmindeki motoru her devir aralığında tatmin edici bir güç üreterek motosikletin her türlü yol koşulunda sorunsuz bir şekilde yol almasını sağlıyor. Sodyum alaşımlı egzoz valfleri sayesinde yanma odasındaki sıcaklık düşürülürken yenilenmiş transmisyon sayesinde de vites geçişleri çok daha yumuşak hale geliyor. Suzuki Clutch Assist System (SCAS) ile debriyaj kolunun hafiflemesiyse çok daha konforlu bir sürüş vadediyor.

Maceracı Şasi Tasarımı

Tasarımında bir Suzuki efsanesi olan 1988 model DR750S’ten alınan ilham V-STROM 1050DE’nin maceracı yönünü öne çıkarıyor. 21” çapındaki ön teker ve 17” çapındaki arka teker tercihleri, V-STROM 1050DE’nin sadece asfalt ve kötü yollarda değil; arazide de maksimum performans için tasarlandığının bir göstergesi. Ayrıca çalışma aralığı uzatılmış ön süspansiyon, genişletilmiş gidon ve sürücü pegleri zorlu arazi koşullarında V-STROM 1050DE’nin ayakta kullanılmasını kolaylaştırıyor.

Sürüş Yardımları

Genlerinde macera olan V-STROM 1050DE, sahip olduğu elektronik ekipmanlarla da sürüşünüzü çok daha eğlenceli ve güvenli hale getiriyor. Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) yol koşulları ve sürüş tarzınıza göre sürüşünüzü kolaylaştırarak eğlenceyi maksimum seviyeye çıkarıyor. Suzuki’nin ride-by-wire elektronik gaz kontrolü sistemi gaz tepkisinin kontrolünüzde olmasını sağlarken yokuş kalkış desteği gibi özellikler sürüşünüzü kolaylaştırıyor.

Güvenlik

3 modlu çekiş kontrol sistemi ve kapatılabilir ABS sürüşünüzün çok daha güvenli hale gelmesini sağlıyor. Altı eksenli IMU, sürüş yardımları ve fren sisteminin motosikletin ivmelenmesi ve yatış açısına göre ayarlayarak sürüşünüzü çok daha güvenli hale getiriyor.

DONANIM

Quick Shifter

Yukarı ve aşağı yönlü çalışan hızlı vites değiştirme sistemi yumuşak ve neredeyse kesintisiz bir vites yükseltme için motor gücünü 50 ile 75 milisaniye arasında keser. Vites düşürürken de gaz kelebeği otomatik olarak açılarak devir artırılır. Bu sayede yumuşak bir şekilde vites düşürülür.

Uzatılmış Süspansiyon

Çalışma aralığı uzatılmış ön süspansiyonla zorlu koşullarda maksimum sürüş güvenliği.

Akıllı Sürüş Yardımları

Suzuki Intelligent Ride System sayesinde sürüş koşulları ve sürücü tercihlerine göre ayarlanan sürüş dinamikleri.

Macera Donanımları

Alüminyum karter koruma, geniş sürücü pegleri, geniş gidon ve kısa rüzgâr siperliği gibi macera donanımlarıyla arazi sürüşlerinde maksimum konfor.

5” TFT Ekran

5” büyüklüğünde renkli TFT ekran sayesinde maksimum kontrol.

Ride by Wire Teknolojisi

Elektronik olarak kontrol edilen gaz kelebeği sayesinde sürücünün gaz kolundaki hareketleri motora mükemmel bir şekilde aktarılarak maksimum gaz kontrolü elde edilir.

TEKNİK BİLGİ

Hacim

1037cc

Maksimum Tork

100 Nm / 6.000 min-1

Maksimum Güç

79 kW / 8.500 min-1 (107 PS)

Çalışma Tipi

4 zamanlı

Ateşleme

Elektronik ateşleme (transistörlü)

Soğutma

Sıvı soğutmalı

Supap Düzeni

Çift üstten kam kontrollü (DOHC)

Silindir Dizilimi

90° V-twin

Silindir Çapı x Strok

100.0 mm x 66.0 mm

Sıkıştırma Oranı

11.5:1

Yakıt Sistemi

Yakıt enjeksiyonu, Ride-by-Wire donanımlı

Yakıt Tüketimi

4,9 l/100km

CO2 (g/km)

115

Başlatıcı

Elektrikli

Yağlama

Islak karter

Debriyaj

Islak, çoklu plaka tipi

Şanzıman

6 vitesli sabit dişli (constant mesh)

Son Tahrik

RK tarafından sağlanan O-ring tipi tahrik zinciri (525 x 120L)

Süspansiyon Ön

Ters teleskopik, çift yay, yağ emişli

Süspansiyon Arka

Bağlantı tipi, tek şok, çift yay, yağ emişli

Frenler Ön

Tokico, 4 pistonlu kaliper, çift disk

Frenler Arka

Nissin, 2 pistonlu, tek disk

Lastikler Ön

90/90-21 M/C (54H), tüplü

Lastikler Arka

150/70R17 M/C (69H), tüpsüz

Yakıt Tankı Kapasitesi

20.0 L

Far

LED

Stop Lambası

LED

Toplam Uzunluk

2390 mm

Toplam Genişlik

960 mm

Toplam Yükseklik

1505 mm

Dingil Mesafesi

1595 mm

Yerden Yükseklik

90 mm

Sele Yüksekliği

880 mm

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN