HAYABUSA

Kredi kartına 12 ay taksit ödeme fırsatı!*

Bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, sizi arayalım.

Kasım ayı yasal metni okumak için tıklayın.

RENKLER

İlk nesil Hayabusa 1999'da piyasaya sürüldüğünde, tamamen yeni bir hız, güç ve yüksek performans sunarak motosiklet dünyasını şok etti. Dünyanın en hızlı üretim motosikleti unvanını anında kazandı ve en üst düzey spor motosiklet kategorisini oluşturdu.

Son 20 yıldır Hayabusa'nın tüm ölçümlerdeki olağanüstü performansı, çevik kullanımı ve göz alıcı görünümü ile onu kategorinin bir numaralı motosikleti haline getirdi.

Bu performans ve göz alıcı görünümden ödün vermeden geliştirilen üçüncü nesil Hayabusa, şimdi sizlerle, hazırsanız başlıyoruz…

İkonik Dizayn

Üçüncü Nesil Hayabusa’nın dizaynı, rüzgar kesen «şahin» siluetini sadakatle miras alırken, gelişmiş performansın ve yeni özelliklerin modern bir görüntüsünü aktarıyor;

İleriye dönük kitlesel izlenimi, yukarı kıvrılmış kuyruğu, cesur yeni arka kombinasyon lambaları ve eksoz borusundan susturucuya doğru düz, yukarı kıvrımlı çizgisiyle aktarılan agresif bir duruş.

Daha sıkı, daha cesur yeni far tasarımı ve entegre dönüş sinyallerine sahip yenilikçi konum lambaları ile ifade edilen yeni ve yeni bir yüze sahip bir yüz.

Tartışılmaz Performans

Üçüncü Nesil Hayabusa; birinci neslin efsanevi yüksek performanslı 1,340 cm3 sıvı soğutmalı sıralı dört motorunu devralırken, verimlilik ve dayanıklılık çıtasını daha da yükseltmek için iyileştirmeler uygular.

Özel olarak tasarlanmış yeni egzoz sistemi, gelişmiş düşük-orta menzilli güç ve tork çıkışına ve ayrıca Euro 5 emisyon standartlarının karşılanmasına katkıda bulunur.

İyileştirilmiş motor özellikleri, günlük sürüşte en yaygın olarak kullanılan düşük ila orta menzilli motor hızları aracılığıyla daha yumuşak, tutarlı bir şekilde daha güçlü çıkış sağlar.

Sağlam Şasi

Hafif, güçlü çift direkli alüminyum alaşımlı çerçeve ve dökümler kullanılarak yapılan salıncak kolu, en yüksek performansı denenmiş ve kanıtlanmış güvenilirlikle birleştirir.
Rüzgarı kesen aerodinamik tasarım, en iyi sürtünme katsayılarından birine, mükemmel kaldırma özelliklerine ve rüzgar korumasına sahiptir. Bu, yüksek hızda stabilite ve kontrol edilebilirliğe katkıda bulunmanın yanı sıra, sürüşü daha konforlu ve daha az yorucu hale getirir.

320 mm dış çaplı disklerle eşleştirilmiş 4 pistonlu Brembo Stylema® ön fren kaliperleri, frenleme verimliliğini artırır.

Yeni 7 kollu tekerlek tasarımı kavrama hissini iyileştirirken sürücüye 12mm daha yakın monte edilmiş gidonlar konforu büyük ölçüde artırır, yorgunluğu azaltır ve ayrıca sportif bir sürüşün tadını çıkarırken yol tutuş kontrolünü geliştirir.

Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi (S.I.R.S)

Hayabusa; ikonik dizaynı, tartışılmaz performansı ve sağlamlığıyla adından sıkça söz ettiren şasinin yanında Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi ile güvenliği de bir üst seviyeye taşıyor.

İçerisinde bulunan Suzuki Sürüş Modu; 3 fabrika ön ayarı ve 3 kullanıcı tarafından tanımlanabilir sürüş modu seçeneği sunar.

Harekete Duyarlı Çekiş Kontrol sistemi (10 mod + OFF)

Güç Modu Seçici (3 mod)

Çift Yönlü Hızlı Vites Değiştirme Sistemi (2 mod + OFF)

Anti-Lift Kontrol Sistemi (10 mod + OFF)

Motor Freni Kontrol Sistemi (3 mod + OFF)

Yeni Hayabusa; Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi ile birinci nesilden aldığı ikonik dizaynı, yeni teknoloji güvenlik özellikleriyle birleştirerek tekrar yola çıkıyor.

Aktif Hız Sınırlayıcı,

Hız Sabitleme Sistemi

Harekete Duyarlı Fren Sistemi

Sürüş Hızı Kontrol Sistem

Acil Fren Uyarı Sistemi

Suzuki Kolay Çalıştırma Sistemi

Düşük RPM Yardımı

Kombine Fren Sistemi

Eğime Duyarlı Viraj ABS Sistemi

Eğime Bağlı Kontrol Sistemi

Yokuş İniş Kontrol Sistemi

Yokuş Kalkış Kontrol Sistemi

DONANIM

TEKNİK BİLGİ

Motor kapasitesi

1340cc

Motor

Dört zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, sıralı dört silindir

Maksimum Tork

150 Nm / 7.000 min-1

Maksimum Güç

140 kW / 9.700 min-1 (190 PS)

Çap

81,0 mm x 65,0 mm (3,189 inç x 2,559 inç)

Sıkıştırma oranı

12,5:1

Yakıt sistemi

Yakıt Enjeksiyonu

Marş

Elektrikli

Yağlama

Islak Karter

Şanzıman

6 ileri senkromeçli

Ateşleme

Elektronik ateşleme (Transistörlü)

Yakıt kapasitesi

20,0 L (5,3 US gal)

Yakıt Tüketimi

6,7 l/100km

CO2 (g/km)

157

Ön süspansiyon

Ters teleskopik, helezon yay, yağlı amortisör

Arka süspansiyon

Bağlantılı tip, helezon yay, yağlı amortisör

Ön frenler

Brembo Stylema®, 4 pistonlu, çift disk, ABS donanımlı

Arka frenler

Nissin, 1 pistonlu, tekli disk, ABS donanımlı

Ön lastikler

120/70ZR17M/C (58W), tubeless

Arka lastikler

190/50ZR17M/C (73 W), tubeless

Toplam Uzunluk

2.180 mm (85,8 inç)

Toplam genişlik

735 mm (28,9 inç)

Toplam yükseklik

1.165 mm (45,9 inç)

Dingil mesafesi

1.480 mm (58,3 inç)

Yerden yükseklik

125 mm (4,9 inç)

Sele yüksekliği

800 mm (31,5 inç)

Boş ağırlık

264 kg (582 lbs.)

GALERİ

VİDEOLAR

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN