GSX-8R

400.000 TL’ye kadar kredi kartına vade farksız 6 taksit!
Üstelik Seçili modellerde nakit ödeme desteği!

Bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, sizi arayalım.

Nisan ayı yasal metni okumak için tıklayın.

RENKLER

GSX-8R

Spor Motosiklette Yeni Standart

Yeni GSX-8R, ilk bakışta bir spor motosikletin keskin hatlarıyla sizi etkiliyor. Selenin üstüne oturduğunuzda da sofistike bir şekilde dengelenmiş bir gücün, kontrolün ve konforun sizi beklediğini anlıyorsunuz. Şehrin sokaklarında ya da dağ yollarının kıvrımlı virajlarında. Heyecan verici bir sürüş tecrübesi, yeni GSX-8R’da sizi bekliyor.

Köklerini Güçlü Bir Mirastan Alan Etkileyici Tasarım

Yeni GSX-8R, etkileyici tasarımıyla GSX geleneğini devam ettiriyor. GSX-8R’da, yılların verdiği tecrübe, agresif bir bütünlüğü fonksiyonel özelliklerle mükemmel bir şekilde birleştiriyor. GSX mirasından ayrılmadan kendini tazeleyen bu tasarım anlayışıyla yeni GSX-8R, sadece sizin için değil, yoldan geçenler için de etkileyici.

Paralel İkiz Motor: Yeni Bir Efsane

Suzuki’nin paralel ikiz motorlardaki haklı itibarı, GSX-8R’da devam ediyor. Kompakt bir yapıya sahip olan 776 cc hacmindeki bu motorun 270 derecelik konumlandırması, V silindir yapısına benzer bir güç çıkışına sahip olmasını sağlıyor. Suzuki Cross Balancer teknolojisiyle donatılmış bu motor baştan çıkarıcı bir gücü son derece yumuşak ve dengeli bir gaz tepkisiyle sunuyor.

Elektronik Donanımlar

Yeni GSX-8R, Suzuki tarafından geliştirilen elektronik sürüş yardımlarıyla sürüş tecrübenizi çok daha güvenli ve eğlenceli bir hale getiriyor. Aşağı ve yukarı yönde çalışan kolay vites değiştirme sistemi (Quickshifter), üç farklı sürüş modu, çekiş kontrol sistemi ve kolay başlatma sistemi gibi teknolojik özellikler GSX-8R ile yolculuklarınızın keyfini artırıyor.

Sportif Şasi Yapısı

Sportif bir sürüşü odak noktasına alarak tasarlanan şasi, yeni GSX-8R’ın karakterini belirleyen en önemli özelliklerinden biri. Sürücünün hafif bir şekilde öne konumlandığı oturma pozisyonuna sahip olan bu şasi yapısı, yüksek performanslı sürüşlerde motosikletin kontrolünü kolaylaştırıyor. SHOWA tarafından üretilen ön süspansiyon, GSX-8R’ın kontrolünü kolaylaştırıyor. Bu şasi yapısı GSX-8R’ın performans, konfor ve güvenlikte mükemmel bir dengeye sahip olmasını sağlıyor.

Fark Yaratan Detaylar

Saniyelerin büyük farklar yarattığı spor motosiklet dünyasında GSX-8R, detaylardaki incelikleriyle bir adım öne geçiyor. Tam karenajıyla bir mermi gibi rüzgârı delip geçen GSX-8R, 5” renkli TFT ekranıyla da tüm kontrolün her zaman sizde olmasını sağlıyor. GSX-8R’ın görünümünü tamamlayan kısa susturucu, sportif bir sürüşü kolaylaştıran ayrık gidon tasarımı, düşük devirlerde motorun stop etmesini engelleyen düşük devir yardımı yeni GSX-8R’ın farklı alanlarda incelikle düşünülmüş detaylarından.

DONANIM

Suzuki Traction Control System

Arka tekerin kaymasını engelleyen bu sistem, sağladığı güvenle sürücünün üstündeki stresi azaltır. Üç farklı seviyeye ayarlanabilen bu sistem özellikle viraj dönüşlerini çok daha güvenli hale getirir.

Sürüş Modları

Üç farklı sürüş modu motosikletin gaz tepkisini ve güç çıkışını farklı sürüş karakterlerine göre optimize ederek sürüş tecrübesini iyileştirir. Bu sürüş modları sayesinde sürücü, konfor ve performans ekseninde seçimini yapabilir.

LED Aydınlatmalar

Dikey konumlandırılmış LED aydınlatmalar GSX-8R’ın ön kısmının daha kompakt bir görünüme sahip olmasını sağlar. Aydınlatma gücü yüksek olan bu sistem gece sürüşlerinde görüşünüzü iyileştirirken, trafikteki diğer sürücüler tarafından daha kolay fark edilmenizi de sağlar.

SHOWA Ön Süspansiyon

SHOWA tarafından üretilen ön süspansiyon, GSX-8R’ın sportif karakterini tamamlıyor. Bu süspansiyon yapısıyla çok daha istikrarlı bir yol tutuş mümkün hale geliyor.

5” TFT Ekran

Çok fonksiyonlu 5” büyüklüğündeki renkli TFT ekran ve sezgisel tasarımıyla kolay bir şekilde kullanılabilen gidon kontrolleriyle GSX-8R’ın tüm fonksiyonlarını kolaylıkla kullanabilirsiniz.

Quickshifter

Yukarı ve aşağı yönde çalışan hızlı vites değiştirme sistemi, sürüş esnasında debriyaj kullanmadan kolay bir şekilde vites geçişlerine izin verir. Gaz ve motor freniyle uyum içinde çalışan bu sistem, vites geçişlerinin çok daha yumuşak olmasını sağlıyor.

TEKNİK BİLGİ

Motor Tipi:

4 zamanlı, 2 silindirli, sıvı soğutmalı, DOHC

Silindir Çapı × Strok:

84.0 mm x 70.0 mm (3.3 in. x 2.8 in.)

Motor Hacmi:

776 cm3 (47.4 cu. in.)

Maksimum Tork

78 Nm / 6800 min-1

Maksimum Güç

61 kW / 8500 min-1 (83 PS)

Sıkıştırma Oranı:

12.8 : 1

Yakıt Sistemi:

Yakıt enjeksiyonu

Yakıt Tankı Kapasitesi:

14 L (3.7/3.1 US/lmp gal)

Yağ Kapasitesi (Revizyon):

3.9 L (1.0/4.1 US/Imp qt)

Yakıt Tüketimi

4,2 l/100km

CO2 (g/km)

99

Yağlama Sistemi:

Zorla besleme dolaşımı, ıslak karter

Toplam Uzunluk:

2.155 mm

Toplam Genişlik:

770 mm

Toplam Yükseklik:

1.135 mm

Dingil Mesafesi:

1.465 mm

Yerden Yükseklik:

145 mm

Oturma Yüksekliği:

810 mm

Araç Ağırlığı:

205 kg

Rake / Trail:

25° / 104 mm

Şanzıman:

6 vitesli sabit dişli

Ön Süspansiyon:

Ters çatal, yaylı, yağ süspansiyonlu

Arka Süspansiyon:

Bağlantı tipi, yaylı, yağ süspansiyonlu

Ön Fren:

Disk, çift

Arka Fren:

Disk

Ön Lastik Boyutu:

120/70ZR17M/C (58W) tubeless

Arka Lastik Boyutu:

180/55ZR17M/C (73W) tubeless

Ateşleme Sistemi:

Elektronik ateşleme (transistörlü)

CO2 Emisyonları:

WMTC'de 99 g/km

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN