DF 50A

Sessiz, ekonomik, kompakt.

360 / TEKNOLOJİ

PERFORMANS

EKOLOJİ VE EKONOMİ

GÜVENİLİRLİK

İNOVASYON VE KONFOR

Kompakt Tasarım

Suzuki mühendisleri, kendi sınıfındaki en kompakt dört zamanlı dıştan takmalı motorları yaratmış olmakla tanınıyor. DF50A son 10 yılda daha hafif ve daha kompakt olması için elde edilen bilgi ve teknik gelişmelerin ışığında yeniden geliştirildi.

Lean Burn Kontrol Sistemi

Suzuki mühendisleri, her damla yakıttan en iyi şekilde yararlanmak için DF50A’da motorun düşük bir hava-yakıt karışımı ya da başka bir deyişle daha ince bir yakıt karışımıyla çalışmasını sağlayan Lean Burn Kontrol Sistemini geliştirdi. Sistem, çalışma koşullarına göre yakıt ihtiyacını öngörerek hava-yakıt karışımını kontrol ediyor. Oldukça geniş bir kullanım aralığına yayılan avantajlar, yakıt ekonomisi açısından düşük hızda kullanımdan seyir mesafesine kadar önemli iyileştirmeler sağlıyor.

Yatırma Sınırlama Sistemi

DF50A dıştan takmalı motorda, tekneyi motorun yatırılması sırasında meydana gelebilecek hasarlara karşı korumak üzere tasarlanmış bir yatırma sınırlama sistemi kullanılıyor. Sistem hem yatırma sınırı hem de trim aracısı olarak işleyen bir yatırma açısı sensörü içeriyor ve dıştan takmalı motorun neredeyse her türden tekneye takılabilmesini mümkün kılan kademesiz, sürekli tipte bir sınırlayıcı kullanıyor.

Daha Temiz ve Daha Verimli Çalışma

DF50A’da yer alan Suzuki Kolay Marş Sistemiyle tek yapmanız gereken anahtarı çevirip bırakmak. Geri kalan işin tümünü motor başlayana kadar devrede kalan marş sistemi yapıyor. Kolay Marş Sistemi ile sağlanan daha akıcı ve iyileştirilmiş çalıştırma, çok daha verimli bir yanma ve daha yüksek yakıt ekonomisi sunuyor.

Mekanik Açıdan Verimli Tasarım

Suzuki mühendisleri, DF50A’nın verimliliğini artırmak amacıyla mekanik kaybı azaltmanın yollarını aradılar. Yağın yağlama sisteminden daha az dirençle akmasını sağlayan özel olarak tasarlanmış yakıt pompası, daha üstün bir mekanik verimlilik sunuyor. Bu verimlilik, motorun diğer bölgelerindeki mekanik kayıpların azaltılmasıyla birleştiğinde daha iyi bir yakıt ekonomisine katkıda bulunuyor.

Otomatik Ayarlı Triger Zinciri

Suzuki’nin bakım gerektirmeyen otomatik ayarlı triger zinciri, 4 zamanlı motorlarda  ilk kez DF50A dıştan takmalı motorda kullanıldı. Bir yağ banyosu içinde çalışan zincir, her zaman uygun ayarın yakalanmasını mümkün kılan otomatik hidrolik gerdirici sayesinde bakım gerektirmiyor.

TEKNİK BİLGİ

DF 50A

BOYUTLAR VE AĞIRLIK

Ağırlık (Motor yağı hariç/manuel) (S) kg

102

Ağırlık (Motor yağı hariç) (L) kg

104

Şaft yüksekliği (S) mm (in)

381(15)

Şaft yüksekliği (L) mm (in)

508(20)

Maksimum güç hp/dev/dak kW (hp)

36,8 (50)/5800

Maksimum çalışma devir aralığı dev/dak

5300 - 6300

Rölanti devri dev/dak

800 ± 50 (viteste 800)

Motor tipi

4-zamanlı DOHC, 12 Supap

Silindir adedi

3

3

3

Toplam Silindir Hacmi cm3 (cu.In.)

941 (57,4)

Çap / strok (mm)

72,5 x76

Sıkıştırma Oranı

9,7 : 1

Ateşleme sistemi

Tam elektronik ateşleme

Yakıt sistemi

Çok noktalı sıralı elektronik yakıt ekjeksiyonlu

Egzost sistemi

Pervane içi

Soğutma sistemi

Su soğutmalı

Yağlama sistemi

Dişli tip yağ pompalı

Çalıştırma sistemi

Elektrikli

Jikle sistemi

Otomatik

Gaz kontrol sistemi

R/C tip

Alternatör

12V 19A

Trim metodu (pozisyon)

PowerTrim ve tilt sistemi

Yakıt

Min. 91 oktan kurşunsuz benzin

Yakıt tank kapasitesi L

25 (harici)

Motor yağı

API sınıflandırması SG, SH, SJ, SL, SM
Viskozite SAE 10W40

Motor yağ kapasitesi L

2,7 : yağ filtresi hariç
2,9 : yağ filtresi dahil

Şanzıman yağı

SAE #90 hipoid şanzıman yağı
API GL-5

Şanzıman yağ kapasitesi ml

610

Trim açısı derece (munuel/trim)

0 – 22 (–6 to 16)

Trim metodu (pozisyon)

PTT system

Maksimum tilt açısı derece

75 (–6 to 69)

Dişli oranı

2.27 : 1

Aktarma organı

İleri - Boş - Geri

Redüksiyon sistemi

Konik dişli

Pervane

Kanat x Çap x Hatve
3 x 11 1/2 x 9
3 x 11 1/2 x 10
3 x 11 1/2 x 11
3 x 11 5/8 x 12
3 x 11 1/2 x 13
3 x 11 3/8 x 14
3 x 11 1/4 x 15
3 x 11 1/8 x 16

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN