360 / TEKNOLOJİ

PERFORMANS

EKOLOJİ VE EKONOMİ

GÜVENİLİRLİK

İNOVASYON VE KONFOR

GİRİŞ

TUTKULU GÜÇ

YENİ DF300B

Muhteşem gücü ve itiş kuvvetini hafif ve şık bir tasarımda olağanüstü yakıt verimliliği ve güvenilirlikle mükemmel şekilde dengeleyen YENİ DF300B modelini tanıtmaktan gurur duyuyoruz.

Daha büyük teknelerin günlük olarak kullanımı için üretilen bu sektör öncüsü model, 91 oktan yakıtla çalışıyor ve dünyanın 300 beygir gücündeki ilk iki pervaneli dört zamanlı dıştan takmalı motoru olarak öne çıkıyor (Suzuki Şirket İçi Araştırma).

Dayanıklılığın yanı sıra kolay ve çok yönlü kullanıma odaklanan tasarımı, yüksek teknoloji ürünü yenilikçi DF300B’yi tüm görevlerde büyük tekneler için ideal dıştan takmalı motor haline getiriyor.

Teknenizi ister iş ister dinlence amacıyla kullanın, bu yeni dıştan takmalı motor dünyanın neresinde olursanız olun en üst düzey seçeneği sunuyor.

ÜRÜN ÖZELLİĞİ

ÖZELLİK.01

SUZUKİ’NİN İLK TERS DÖNÜŞLÜ ÇİFT PERVANESİ

Mühendislerimiz, alt ünite şeklinin ve pervane tasarımının performans üzerinde kritik bir etkiye sahip olduğunu biliyor. Ters yönde dönen bu yenilikçi pervane tasarımı, su altında daha fazla kavrama sağlıyor ve ters dönüşlü pervanelerin motor torkunu pervaneler üzerinde eşit olarak dağıtması nedeniyle pervane başına düşen tork miktarı azalıyor ve dişli çapı küçültülebiliyor. Dişli çapının küçülmesi, daha kompakt ve çok daha hidrodinamik bir dişli kutusu tasarımına olanak tanıyor.

ÖZELLİK.02

DİŞLİ KUTUSU TASARIMI

Yüksek hızlarda, kavitasyon hız ve kavrama açısından önemli kayıplara neden olabilir. Yeni DF300B, son derece gelişmiş vites kutusu tasarımıyla bu sorunun üstesinden geliyor. Hesaba dayalı sıvı dinamikleri (CFD) ve sayısız test sürüşünün sonucunda, direnci en aza indirmenin yanı sıra pervanelere yüksek verimlilikle su akışı sağlayan çığır açıcı bir tasarım elde edildi.

ÖZELLİK.03

PERVANE BIÇAĞI TASARIMI

Geliştirilen yeni üç bıçaklı/üç bıçaklı pervane düzeni, inanılmaz bir hızlanmanın yanı sıra iyileştirilmiş performans sunuyor. Test sırasında bu konfigürasyon ile ağır yüklerde ve yüksek dönüş hızlarında en yüksek hızlar kaydedilmiş bulunuyor.

Konfigürasyona uygun olarak çalışmak üzere optimize edilen pervane bıçağı geometrisi çalışma aralığında muhteşem bir kavrama ve hızlanma sunuyor.

Özelliğin ek bir avantajı da her bir pervanenin farklı yönde dönerek dengeli bir dönüşün mümkün kılınması sayesinde elde edilen olağanüstü stabilite olarak öne çıkıyor.

ÖZELLİK.04

YÜKSEK SEVİYEDE GERİ İTİŞ

Dönüş halindeki altı bıçak sayesinde ters dönüşlü pervane güçlü bir geri itiş üretiyor. Yeni DF300B dişlilerinde, ağır yüklere dayanmak ve daha fazla gücü daha yüksek dayanıklılıkla sunmak için özel ısıl işleme tabi tutulan son derece güçlü malzemeler kullanılıyor.

ÖZELLİK.05

SIKIŞTIRMA ORANI

Üst düzey Suzuki dıştan takmalı motor daima daha hafif ve daha güçlü olmayı hedefliyor. Yeni DF300B, kendini kanıtlamış 4,4 litrelik hacmiyle olağanüstü bir tork sunuyor ve günümüz piyasasındaki en yüksek hacme sahip V6 olmaya hak kazanıyor. Buna ek olarak, 10.5:1 seviyesindeki sıkıştırma oranıyla DF300B etkileyici bir yakıt ekonomisi ve güvenilirlik de sunuyor.

ÖZELLİK.06

SOĞUK VE KURU HAVA İÇİN DİREKT GİRİŞ SİSTEMİ VE İKİLİ PANJUR SİSTEMİ

Direkt Giriş Sistemi ve İkili Panjur Sisteminin benzersiz kombinasyonu sayesinde motora daha soğuk ve daha kuru havanın yönlendirilmesi mümkün oluyor. Bu devrimci yaklaşım, suda gerçekleştirilen en zorlu testlerde bile su girişini ortadan kaldırarak direkt bir akış sağlıyor.

İkili Panjur Sistemi, her biri köpek bacağı şeklinde tasarlanmış iki bıçak koruması içeriyor. Bu sistem, havadaki suyu ayırmaya yardımcı olarak suyun kaportaya girmesini önlüyor. Bu sayede, içeri giren hava nemden arındırılmış oluyor ve ortam sıcaklığına yakın seviyede tutuluyor.

SUZUKI İKİLİ PANJUR SİSTEMİ

ÖZELLİK.07

SOĞUTMA VE GÜÇ İÇİN İKİLİ ENJEKTÖR

Yakıt enjeksiyonun iki görevi vardır: Yakıtı atomize eder ve silindiri soğutur.

İhtiyaç duyulan gücün ve soğutmanın sağlanması için yakıt tam olarak doğru zamanda ve doğru açıdan enjekte edilmelidir. Daha küçük boyda iki enjektörün kullanıldığı tamamen yeni İkili Enjektör Sistemi, olağanüstü bir hassasiyet, iyileştirilmiş atomizasyon ve daha yüksek yakıt ekonomisi sunuyor.

İKİLİ ENJEKTÖR

ÖZELLİK.08

DETAYLARA GÖSTERİLEN ÖZEN - TEKNOLOJİK AÇIDAN GELİŞMİŞ PİSTONLAR

Sıkıştırma oranlarının artmasıyla pistonlardan artık daha fazlası bekleniyor. Hem yüzeyin hem de biyel kolu ile donanımın yüksek kuvvetlere dayanım göstermesi gerekiyor. Pistonun ek yanal basınca dayanmasına yardımcı olmak için standart yüzey uygulamasından bilyeli sertleştirme yöntemine geçildi. Bilyeli sertleştirme, yanma sırasında oluşan basıncı eşit şekilde dağıtmak üzere yüzeyde küçük çıkıntılar oluşturuyor. “ÜST DÜZEY” unvanını gerçek anlamda hak eden bir piston yaratmış olmaktan gurur duyuyoruz.

ÖZELLİK.09

İKİLİ SU GİRİŞİ

İkili su girişi, küçük bir su pompası ve dinamik su basıncı kombinasyonu kullanarak motoru en az seviyede sürtünme kaybıyla soğutmak için geliştirilen bir teknoloji olarak öne çıkıyor.

Geleneksel dıştan takmalı motorlarda dişli kutusu dikmesinin yanında su girişleri bulunsa da yüksek hızlarda dikme yüzeyindeki su basıncı azalarak dengeli bir su girişinin korunmasını daha güç hale getiriyor. DF300B dişli kutusunun uç kısmında bulunan su girişleri, dişli kutusunun su içindeki hareketi nedeniyle dinamik basınç oluştuğunda bile su girişine yardımcı oluyor.

ÖZELLİK.10

SUZUKI, OLAĞANÜSTÜ GÜCÜ MAKSİMUM VERİMLİLİKLE BİR ARAYA GETİRİYOR

Mühendislerimiz, turboşarj ve süperşarj gibi teknolojiler kullanılarak elde edilmesi mümkün olmayan çalışma verimliliğini yüksek seviyeli güçle bir araya getiren kompakt ve hafif bir dıştan takmalı motor üretmek için yola çıktı. Ayrıca, DF300B’nin düşük oktanlı RON 91 yakıtla çalışması hedeflendi. Bu hedef, efsanevi Suzuki güvenilirliği ile bir araya geldiğinde tüm dünyada çok çeşitli tipteki büyük teknelere uygun bir dıştan takmalı motor ortaya çıktı.

Geleneksel tek pervaneli tasarım ileri doğru itiş gücü yaratırken aynı zamanda önemli miktarda dönüş enerjisi de üretir. Mühendislerimiz, devrim niteliğindeki ikili pervane teknolojisini kullanarak boşa harcanan bu enerjiyi yakalayıp güce dönüştürmeyi başardı.

Ayrıca, genellikle yüksek güce sahip motorların ihtiyaç duyduğu daha büyük dişli kutularının neden olduğu su akışında bozulma sorununu da çözdüler.

Motor gücünün dıştan takmalı motor tarafından su altında itme kuvvetine dönüştürülme biçimini geliştiren teknolojiler üretmek için yıllarca süren araştırmalar ve inovasyonlar gerçekleştirildi.

Sonuç, tamamen yenilikçi bir inovasyon oldu. Biz buna “GEKI” adını veriyoruz.

91RON

TEKNİK BİLGİ

DF 300B

BOYUTLAR VE AĞIRLIK

Ağırlık (Motor yağı, pervane hariç) (X) kg

330

Ağırlık (Motor yağı, pervane hariç) (XX) kg

339

Şaft yüksekliği (X) mm (in)

635

Şaft yüksekliği (XX) mm (in)

762

Maksimum güç hp/dev-dak /kW

220.7

Maksimum çalışma devir aralığı dev/dak

5.300 - 6.300

Motor tipi

DOCH 24-Valve

Motor montajı

Dikey montaj

Silindir adedi

V6 (55 derece)

Dümen sistemi

Remote

Toplam silindir hacmi cm3

4390

Çap x strok mm

98 X 97

Yakıt sistemi

Çok Noktalı Sıralı Enjeksiyon Sistemi

Egzoz

Pervane Çıkışı

Çalıştırma sistemi

Elektrikli

Jikle sistemi

-

Alternatör

12V 54A

Trim metodu (pozisyon)

Power Trim ve Tilt

Yakıt tank kapasitesi L

-

Motor yağ kapasitesi L

8.0

Dişli oran

2.29:1

Vites

F-N-R (Drive by wire)

Pervane (Pıtch)

19.5" - 31.5"

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN