DF 300AP

Bu ödüllü ve heyecan verici dıştan takmalı motorların her biri size ihtiyaç duyduğunuzda gerekli olan gücü ve performansı sağlamak üzere tasarlandı.

360 / TEKNOLOJİ

PERFORMANS

EKOLOJİ VE EKONOMİ

GÜVENİLİRLİK

İNOVASYON VE KONFOR

Suzuki Seçilebilir Dönüş Sistemi

Drive-by-Wire sistemi (Suzuki Precision Control) ve Lean Burn Kontrol Sistemine ek olarak DF 150AP , DF200AP, DF250AP, DF300AP, DF300B ve DF 350 AT modelleri Suzuki’nin Selektif Rotasyon özelliğini barındırıyor.

Dıştan takmalı motor, standart formunda ileri vitesi kullanarak saat yönünde dönecek şekilde çalışıyor. Vites değiştirme modu değiştirilip ters yönde dönen bir pervane eklendiğinde aynı dıştan takmalı motor ters dönüş modunda (saat yönünün tersine) çalışabiliyor.

Ters dönüş modunda güç, ileri vites ile aynı karakteristik özellikleri sağlayacak şekilde değiştirilen geri vites aracılığıyla aktarılıyor. Bu özellik, dıştan takmalı motor teknolojisinde dünyada bir ilki temsil ediyor.

Yalnızca En İyisini İsteyenlere

Amiral gemimiz konumunda olan V6 ürün yelpazesi, hem özel tekneler hem de ticari tekneler için kusursuz güç sağlıyor.

Suzuki, Yedinci Kez NMMA İnovasyon Ödülünün Sahibi Oluyor

En son teknoloji söz konusu olduğunda Suzuki, dıştan takmalı motorlarında kullandığı gelişmiş motor tasarımını bir öncü haline getiren teknolojik geliştirmeleri birbiri ardına sunmaya devam ediyor. DF300AP modelini geçtiğimiz yılın en yenilikçi dıştan takmalı motoru olarak kabul eden Ulusal Denizcilik Üreticileri Birliği (NMMA), bu modeli prestijli 2012 NMMA İnovasyon Ödülüne layık görerek Suzuki’ye yedinci birinciliğini yaşattı. Ödül, bir önceki yıl yeni DF50A/40A ile kazanılan ödülün ardından Suzuki’nin iki sene üst üste kazandığı ikinci birincilik oldu.

Suzuki’nin yıllar boyunca topladığı ödül sayısı, mühendislik ekibinin gerçekleştirdiği olağanüstü çalışmalar ile müşterilerine mümkün olan en iyi, en yenilikçi ve en güvenilir ürünleri sunmaya yönelik güçlü arzusunu yansıtıyor.

TEKNİK BİLGİ

DF 300AP

BOYUTLAR VE AĞIRLIK

Ağırlık (Motor yağı hariç) (XL) kg (lbs)

290

Ağırlık (Motor yağı hariç) (XXL) kg (lbs)

200

Şaft yüksekliği (XL) mm (in)

635 (25)

Şaft yüksekliği (XXL) mm (in)

762 (30)

Maksimum güç hp/dev/dak kW (PS)

220,7 (300) / 6000

Maksimum çalışma devir aralığı dev/dak

5700 - 6300

Rölanti devri dev/dak

650 ± 50 (viteste 650)

Motor tipi

4-zamanlı DOHC, 24 Supap

Silindir adedi

V-6

Silindir çapı mm (in)

98 x 89

Toplam Silindir Hacmi cm3 (cu.in)

4028 (245,6)

Sıkıştırma Oranı :1

9,5 : 1

Ateşleme sistemi

Tam elektronik ateşleme

Yakıt sistemi

Çok noktalı sıralı ekjeksiyonlu

Egzost sistemi

Pervane içi

Soğutma sistemi

Su soğutmalı

Yağlama sistemi

Dişli tip yağ pompalı

Çalıştırma sistemi

Elektrikli

Jikle sistemi

Otomatik

Gaz kontrol sistemi

R/C tip

Alternatör

12V 54A

Trim metodu (pozisyon)

PowerTrim ve tilt sistemi

Yakıt

Min. 91 oktan kurşunsuz benzin

Yakıt tank kapasitesi L

-

Motor yağı

API sınıflandırması SG, SH, SJ, SL, SM / Viskozite SAE 10W40

Motor yağ kapasitesi L

8 : yağ filtresi hariç 8,2 : yağ filtresi dahil

Şanzıman yağı

SAE #90 hipoid şanzıman yağı API GL-5

Şanzıman yağ kapasitesi ml

1.100

Trim açısı derece

0 – 19 (PTT system)

Trim metodu (pozisyon)

PTT system

Maksimum tilt açısı derece

70

Toplam redüksiyon dişli oranı

2,08 : 1

Vites kontrolü

Elektronik uzaktan kumandalı

Aktarma organı

İleri - Boş - Geri

Redüksiyon sistemi

Konik dişli

Pervane

Kanat x Çap x Hatve
3 x 16 x 17
3 x 16 x 18 1/2
3 x 16 x 20
3 x 16 x 21 1/2
3 x 16 x 23
3 x 16 x 24 1/2

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN