DF 20A

Portatif dıştan takmalı motorlarımız hafif, kompakt ve güçlü yapılarıyla daima harekete hazır.

360 / TEKNOLOJİ

EKOLOJİ VE EKONOMİ

GÜVENİLİRLİK

Yakıt Verimliliği

DF20A modeli kendi güç sınıflarında dünyanın ilk aküsüz elektronik yakıt enjeksiyonlu dört zamanlı motorları olma iddiasını sürdürüyor. Suzuki mühendisleri, daha önceki tüm sistemlere kıyasla daha küçük ve daha hafif özellikte, tamamen yeni yakıt enjeksiyon sistemi bileşenleri kullanarak 14,7 kW (20 HP) sınıfındaki en hafif dört zamanlı motoru yaratmayı başarmış bulunuyor. Tasarıma eklenen Suzuki’nin kendini kanıtlamış Lean Burn Kontrol teknolojisi sayesinde bu dıştan takmalı motorlar tüm çalışma aralığı boyunca hayranlık uyandıran bir yakıt ekonomisi ve düşük emisyon değerleri sunuyor.

Lean Burn Kontrol Sistemi

Suzuki dört zamanlı motorlar, daha az yakıtla daha uzağa gitmenize olanak tanıyan yakıt verimliliğiyle ve teknolojileri ile öne çıkıyor.

Elektrikli Yatırma Özelliğine Sahip Modeller

Manuel kullanımlı DF20A modeline ek olarak, Suzuki’nin taşınabilir ürün yelpazesinde direksiyonlu DF20AT, ve yeke kollu DF20ATH, elektrikli yatırma özelliğine sahip iki model yer alıyor.

Daha Temiz ve Daha Verimli Çalışma

Suzuki, Avrupa Parlamentosu ve Avrupa Konseyinin 2013/53EC yönetmeliğine uygun olarak daha temiz ve daha verimli şekilde çalışan motorlar sunmak üzere gelişmiş teknolojilerden yararlanır ve California Hava Kaynakları Komisyonu (CARB) tarafından üç yıldızla değerlendirilmiştir.

TEKNİK BİLGİ

DF20A

BOYUTLAR VE AĞIRLIK

Ağırlık (Motor yağı hariç) (S) kg

52.5

Ağırlık (Motor yağı hariç) (L) kg

54.5

Ağırlık (Motor yağı hariç/Marşlı/Marşlı+Trim) (S) kg

48

Ağırlık (Motor yağı hariç/Marşlı/Marşlı+Trim) (L) kg

49

Ağırlık (Motor yağı hariç/ Remote/Remote + Trim) (S) kg

47/52,5

Ağırlık (Motor yağı hariç/ Remote + Remote+Trim) (L) kg

48/54,5

Şaft yüksekliği (S) mm (in)

381 (15)

Şaft yüksekliği (L) mm (in)

508 (20)

Maksimum güç hp/dev/dak kW (hp)

14.7 (20)/5,800

Maksimum çalışma devir aralığı dev/dak

5300 - 6300

Rölanti devri dev/dak

850 ± 50 (viteste: 800 - 900)

Motor tipi

4-zamanlı OHC, 4 Supap

Silindir adedi

Sıralı 2

Piston deplansmanı cm3 (cu.In.)

327 (20.0)

Çap / strok (mm)

60.4 x 57

Sıkıştırma Oranı

10,5 : 1

Ateşleme sistemi

Dijital CDI

Çalıştırma Sistemi

Manuel / Elektrikli marşlı

Yakıt sistemi

Elektronik yakit enjeksiyonu

Egzost sistemi

Pervane göbeği içinden egzoz

Soğutma sistemi

Su soğutmalı

Yağlama sistemi

Dişli tip yağ pompalı

Alternatör

Elektrikli: 12V 12A
Manuel: 12V 6A

Trim metodu (pozisyon)

Manuel trim ve Power Trim

Jikle sistemi

Otomatik

Gaz kontrol sistemi

Çevirmeli/Remote Control

Yakıt

Min. 91 oktan kurşunsuz benzin

Yakıt tank kapasitesi L

12 (Harici)

Motor yağı

API sınıflandırması SG, SH, SJ, SL, SM / Viskozite SAE 10W40

Motor yağ kapasitesi L

1 : yağ filtresi hariç
1,1 : yağ filtresi dahil

Şanzıman yağı

SAE #90 hipoid şanzıman yağı API GL-5

Şanzıman yağ kapasitesi ml

250 ml

Trim açısı derece

0 – 16 (–8 ila 8)

Trim metodu (pozisyon)

5 pozisyonlu, tilt cubuklu

Maksimum tilt açısı

73 (–8 ila 65)

Dişli oranı

2.08 : 1

Aktarma organı

İleri-Boşta-Geri

Tahrik koruma

Lastik göbek

Pervane

9-1/4 X 7
9-1/4 X 9
9-1/4 X 10
9-1/4 X 11

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN