DF 200AP

Dalgalar arasında seyrederken motorun değil, doğadan gelen seslerin keyfini çıkarın.

360 / TEKNOLOJİ

PERFORMANS

EKOLOJİ VE EKONOMİ

GÜVENİLİRLİK

İNOVASYON VE KONFOR

Suzuki Seçilebilir Dönüş Sistemi

Drive-by-Wire sistemi (Suzuki Precision Control) ve Lean Burn Kontrol Sistemine ek olarak DF 150AP , DF200AP, DF250AP, DF300AP, DF300B ve DF 350 AT modelleri Suzuki’nin Selektif Rotasyon özelliğini barındırıyor.

Dıştan takmalı motor, standart formunda ileri vitesi kullanarak saat yönünde dönecek şekilde çalışıyor. Vites değiştirme modu değiştirilip ters yönde dönen bir pervane eklendiğinde aynı dıştan takmalı motor ters dönüş modunda (saat yönünün tersine) çalışabiliyor.

Ters dönüş modunda güç, ileri vites ile aynı karakteristik özellikleri sağlayacak şekilde değiştirilen geri vites aracılığıyla aktarılıyor. Bu özellik, dıştan takmalı motor teknolojisinde dünyada bir ilki temsil ediyor.

Elektronik Gaz Kolu

Uzaktan kumandanın çalıştırma komutu geleneksel mekanik kontrol kabloları yerine bir elektrik sinyaliyle dıştan takmalı motora gönderilir.

Avantajı

Yumuşak Vites Değiştirme ve Çalıştırma

Donanım Kolaylığı

Daha Yüksek Yakıt Verimliliği

Lüks Uzaktan Kumanda

Yarı Direkt Hava Giriş Sistemi

Özel olarak tasarlanmış kaporta ve yarı direkt hava giriş sistemi, ayarlanmış uzun yollu giriş manifolduna soğuk hava sağlarken silindir başına dört supaba ve Değişken Supap Zamanlaması özelliğine sahip DOHC güç kafası, motorun verimli bir şekilde nefes almasını sağlayarak daha seri hızlanma ve daha yüksek bir azami hız sunuyor. Tüm bunlar, yakıt enjeksiyon sistemi ve Suzuki’nin iyileştirilmiş yakıt ekonomisi sağlayan Lean Burn Teknolojisi ile tamamlanıyor.

Büyük Blok—Yüksek Performanslı Motor

DF200A için hedefimiz daha hafif ve daha kompakt bir dört silindirli yapılandırma kullanarak 147 kW (200 HP) gücündeki V6 sınıfı bir dıştan takmalı motorun tüm gücünü ve performansını sunan bir motor yaratmaktı. Böylesine yüksek bir performans hedefleyen mühendislerimiz, etkileyici bir hızlanmanın yanı sıra düşük devirlerde yüksek tork sunmak için 2,9 litrelik “Büyük Blok” hacmine ve 10,2:1 sıkıştırma oranına sahip bir sıralı dört silindirli motor kullandı.

GALERİ

AKSESUARLAR

FİYAT TEKLİFİ ALIN