DF 150A
Güçlü ve hızlı. Temiz ve verimli.
Her amaca uygun bir 4 zamanlı motor.
Yakıt Verimliliği
Lean Burn teknolojisi, yarı direkt giriş sistemi ve 10,1:1 oranındaki yüksek performanslı sıkıştırma oranı sayesinde bu yeni dıştan takmalı motorlar oldukça temiz ve verimli bir güç sunuyor. DF150A, lean burn ile %14 daha iyi yakıt tüketimi performans sergiliyor.
Güçlü
Daha fazla torkun (DF150A için %3,1) yanı sıra Suzuki’nin 2 kademeli dişli redüksiyonuna sahip kendini kanıtlamış sapmalı tahrik şaftı sayesinde bu yeni dıştan takmalı motorlar tüm devir aralıklarında daha fazla güç üretiyor. DF150A daha ağır ve tam yüklü teknelerde bile performansı bir sonraki seviyeye taşıyor.
Seri Hızlanma
DF150A popüler DF200A modelimizle aynı motor bloğunu paylaşıyor. Daha fazla hacim ve iyileştirilmiş mekanik tasarım bir araya gelerek ister hareketsiz halde ister orta seviyede olsun daha seri hızlanmayı mümkün kılıyor. Performans ve iyileştirilmiş yakıt ekonomisi açısından müşterilerimizin memnuniyetini sağlıyoruz.
Güvenilir
Bu yeni dıştan takmalı motorlar, her sezon güvenilir performans sunmak için Suzuki’nin kendini kanıtlamış üst düzey 4 zamanlı teknolojisinin tüm avantajlarından yararlanıyor. Vuruntu sensörü, motorun akıcı şekilde çalışmasını sağlayarak dayanıklılığa katkıda bulunuyor. O2 sensörü, motorun verimliliğini yükseltirken Suzuki’nin su algılama sistemi motoru zayıf yanma, düşük güç üretimi ve korozyon dahil olmak üzere kalitesiz yakıt etkilerine karşı koruyor.
*Ürün bilgilerinde kullanılan veriler, tek tip koşullar altında gerçekleştirilen şirket içi testlerden elde edilmiştir. Sonuçlar kullanım koşullarına göre değişiklik gösterecektir.
Ağırlık (Motor yağı hariç) (L) kg
232
Ağırlık (Motor yağı hariç) (XL) kg
237
Şaft yüksekliği (L) mm (in)
508 (20)
Şaft yüksekliği (XL) mm (in)
635 (25)
Maksimum güç hp/dev/dak kW (PS)
110,3 (150) / 5500
Maksimum çalışma devir aralığı dev/dak
5000 - 6000
Rölanti devri dev/dak
650 ± 50 (viteste 650)
Motor tipi
4-zamanlı DOHC, 16 Supap
Silindir adedi
4
Çap / strok (mm)
97 x 97
Toplam Silindir Hacmi cm3 (cu.in)
2867
Sıkıştırma Oranı :1
9,5 : 1
Ateşleme sistemi
Tam elektronik ateşleme
Yakıt sistemi
Çok noktalı sıralı elektronik yakıt ekjeksiyonlu
Egzost sistemi
Pervane içi
Soğutma sistemi
Su soğutmalı
Yağlama sistemi
Dişli tip yağ pompalı
Çalıştırma sistemi
Elektrikli
Jikle sistemi
Otomatik
Gaz kontrol sistemi
R/C tip
Alternatör
12V 44A
Trim metodu (pozisyon)
PowerTrim ve tilt sistemi
Yakıt
Min. 91 oktan kurşunsuz benzin
Yakıt tank kapasitesi L
-
Motor yağı
API sınıflandırması SG, SH, SJ, SL, SM / Viskozite SAE 10W40
Motor yağ kapasitesi L
8,0 : yağ filtresi hariç 8,5 : yağ filtresi dahil
Şanzıman yağı
SAE #90 hipoid şanzıman yağı API GL-5
Şanzıman yağ kapasitesi ml
1100
Trim açısı derece
0 – 21 (PTT system)
Trim metodu (pozisyon)
PTT system
Maksimum tilt açısı
74
Dişli oranı
2,50 : 1
Aktarma organı
İleri - Boş - Tornistan
Redüksiyon sistemi
Konik dişli
Pervane
Kanat x Çap x Hatve
3 x 15 1/2 x 17
3 x 15 1/4 x 19
3 x 15 x 21
3 x 14 3/4 x 23
3 x 14 1/2 x 25
3 x 14 1/2 x 27
3 x 16 x 17
3 x 16 x 18 1/2
3 x 16 x 20
3 x 16 x 21 1/2
3 x 16 x 23
3 x 16 x 24 1/2
3 x 16 x 26
3 x 16 x 27 1/2