DF140B / DF115B
YENİ NESİL DF115B / DF140B
Daha Güçlü, Daha Çekici, Daha Verimli, Daha Sessiz…
Kolay Bakım
Müşterilere fayda sağlamak üzere bakımı kolay olacak şekilde tasarlanmıştır
Avantajı
Yağ filtresine kolay erişim: Üst kapak sökülerek kolayca değiştirilebilir
Yağ Toplayıcı: Yağ filtresinin çevresine eklenen tepsi, yağ filtresi değiştirilirken dışarı akan yağı yakalar
Yağ Seviye Göstergesi: Φ15 yağ değiştirme hortumlarıyla kullanılabilir
Yağ Filtresine kolay erişim
Yağ Toplayıcı ve Yağ Seviye Göstergesi
Yüksek Dayanıklılık
İyileştirilmiş Dişli Kutusu
Dişlilerdeki yağ geçişinin optimize edilmesiyle sayesinde döner pinyon dişlisi negatif basınç yaratır ve dişlilerdeki yağ sirkülasyonuna yardımcı olur.
Avantajı
Dişlilerin yağ sıcaklığını düşürür ve pinyon dişlisi dayanımının uzamasına yardımcı olur.
Dişli Kutusu (Alttan Görünüm)
Dişli Kutusu (Yandan Görünüm)
Dinamik ve Akıcı Tasarım
Hava emme yapısı gözden geçirilmiştir.
Yüksek seviyede güç çıkışı sağlar.
Kaporta içine emilen havadan suyu ayırma kabiliyeti artırılmıştır.
Hava emme sıcaklığını düşürür.
Ateşleme bobinlerini buji kapaklarına entegre eder.
Parça sayısını azaltır ve kablo sistemini basitleştirir.
Yüksek gerilimli kordonun kaldırılması, ateşlemenin etkili bir kıvılcım oluşturmasını mümkün kılarak yanma verimliliğini yükseltir.
İyileştirilmiş maske, port ve piston kombinasyonunu elde etmek için, parça biçimleri 1.000’in üzerinde kombinasyonda simüle edilmiş ve özenle seçilen parçalarla birlikte detaylı bir şekilde test edilmiştir.
Elde edilen 10,6 Sıkıştırma Oranı, yüksek tork gücü kazanımına yardımcı olur.
Motorun güç kafası ön kısma daha yakın yerleştirilir ve böylece dıştan takmalı motorun ağırlık merkezi ileriye doğru taşınır.
Daha az titreşim
Daha az yer kaplama
Dengeli dümen performansı
Sapmalı Tahrik Şaftı içeren bu sistem, krank şaftı ve tahrik şaftı arasında birinci kademe redüksiyon ve dişli kutusu içerisinde ikinci kademe redüksiyon barındırır.
Büyük yükler altında bile yüksek tork
Daha büyük pervaneleri döndürecek kadar güç
Emme gürültüsü rezonatörle bastırılarak dıştan takmalı motorun daha sessiz çalışması sağlanır.
Daha düşük gürültü seviyesi tekne gezintilerini çok daha keyifli hale getirir.
Yeni tasarlanan havalandırma sistemi bobinlerin daha iyi soğutulmasını sağlar.
Rölanti devri aralığında 3 Amp oranında daha iyi bir alternatör çıkışı, kabaca SMD12/SMD16'nın gereken güç çıkışına eş değerdir.
Lean Burn Kontrol Sistemi, seyir koşullarına bağlı olarak doğru yakıt ve hava karışımı miktarını besler.
Özellikle seyir hızında olmak üzere tüm hızlarda yakıt ekonomisi açısından ciddi bir iyileştirme sağlar.
Teknenin menzilinin artmasına katkıda bulunur.
DF140B
DF115B
L: 511 / X: 638
L: 511 / X: 638
Elektrikli
Elektrikli
L: 188, X: 192
L: 190, X: 194
DOHC 16 Supap
DOHC 16 Supap
Çok Noktalı Sıralı Elektrikli Yakıt Enjeksiyonu
Çok Noktalı Sıralı Elektrikli Yakıt Enjeksiyonu
4
4
2.045
2.045
10,6
10,6
86 x 88
86 x 88
84,6 / 103
84,6 / 103
5.600-6.200
5.000-6.000
Uzaktan
Uzaktan
5,5
5,5
RON91 / AKI87
RON91 / AKI87
Tam transistörlü
Tam transistörlü
20A/700 dev/dk, 40A/6000 dev/dk
20A/700 dev/dk, 40A/6000 dev/dk
Makaslı Tip
Makaslı Tip
Elektrikli Trim ve Tilt
Elektrikli Trim ve Tilt
2,59:1
2,59:1
F-N-R
F-N-R
Pervane Göbeği İçinden Egzoz Tahliyesi
Pervane Göbeği İçinden Egzoz Tahliyesi
15"-25"(RR), 17"-23"(CR)
15"-25"(RR), 17"-23"(CR)
Dıştan takmalı motorların görünüm, renk ve donanımı pazara ve seviyeye göre değişiklik gösterebilir.
Teknik özellikler önceden haber verilmeksizin değiştirilebilir.
*Üretim verileri