DF 100B
Suzuki’den dört zamanlı motorlar için yeni standart.
Lean Burn Kontrol Sistemi, seyir koşullarına bağlı olarak doğru yakıt ve hava karışımını besler.
Son Derece Hafif, Sınıfının En Hafifi
L: 157 kg, XX kW (100 bg) seviyesinde en hafif. (SUZUKI şirket içi araştırması)
Kompakt
DF90A motor gövdesinde 100 bg
Kompakt gövdeye uygun sapmalı tahrik şaftı
En Büyük Redüksiyon Dişlisi Oranı
Sıralı dört silindirli dıştan takmalı motorlarımız daha büyük pervanelerin döndürülmesini mümkün kılan güçlü dişli oranlarından yararlanır. Büyük pervane ile düşük dişli oranı kombinasyonu bol miktarda tork, nefes kesen bir hızlanma ve heyecan verici bir azami hız anlamına gelir.
Ağırlık (Motor yağı,pervane hariç) (L) kg
157 (L)
Ağırlık (Motor yağı,pervane hariç) (X) kg
161 (X)
Şaft yüksekliği (L) mm (in)
508 (22. 8)
Şaft yüksekliği (X) mm (in)
635 (25)
Maksimum güç hp/dev/dak kW (PS)
100/6300/73.6
Maksimum çalışma devir aralığı dev/dak
5700-6300
Rölanti devri dev/dak
625 ± 25 (viteste 625)
Motor tipi
4-zamanlı DOHC, 16 Supap
Silindir adedi
4 silindir
Çap x strok mm
75x85
Toplam silindir hacmi cm3
1,502
Sıkıştırma oranı:1
9.7:1
Ateşleme sistemi
Tam elektronik ateşleme
Yakıt sistemi
Çok noktalı sıralı elektronik yakıt enjeksiyon
Egzost sistemi
Pervane içi
Soğutma sistemi
Su soğutmalı
Yağlama sistemi
Dişli tip yağ pompalı
Çalıştırma sistemi
Elektrikli
Jikle sistemi
Otomatik
Gaz kontrol sistemi
R/C tip
Alternatör
12V 27A
Trim metodu (pozisyon)
Power Trim ve tilt sistemi
Yakıt
Min. 91 oktan kurşunsuz benzin
Yakıt tank kapasitesi L
25 (0psiyonel)
Motor yağı
API sınıflandırması SG, SH, SJ, SL, SM
Viskozite SAE 10W40
Motor yağ kapasitesi L
4: yağ filtresi hariç
4.3: yağ filtresi dahil
Şanzıman yağı
4: yağ filtresi hariç / 4.3: yağ filtresi dahil
Şanzıman yağ kapasitesi ml
850
Trim açısı derece
20
Trim metodu (pozisyon)
PTT system
Maksimum tilt açısı derece
75
75
2.59:1
Aktarma organı
İleri - Boş - Geri
Redüksiyon sistemi
Konik dişli
Pervane
13’’- 23’’